Monday, February 2, 2009

2/2/2008 @ 10.50 p.m.

hoho... lame sungguh rasenye tidak menghapdet ruangan ini. haha. kate memblog utk menghabiskan mase lapang. haha. byk cite ke aku nk cite kt sini ek? tgk la ape yg bole diceritakan. hoho.

hari jumaat lepas dh terase kebosanan hujung minggu. hadoi, ape la nk buat time2 camni kan. mcm hanj betul la. aku pn mencadangkan kite g mkn char kuey teow tok wi kepade rumet2 aku yakni mamu dan zul. zul ni kire ahli tak berdaftar la sbb menumpangkan dirinye di rumah aku. haha. hosmet lame aku dulu maa... mamu pn dh tgh jumpe awek plak mlm tu, so ape lg, let's gone! haha. smpi2 jek aku ternampak sesuatu yg cambest dan campak lg. hoho. syisya... bole la layan utk melepaskan gian. walhal br nk masuk kali kedua utk mlm tu bersame syisya. haha. lepas mkn melayan syisya 2 org jek ngan mamu. naseb bek la amek yg comel2 saja. kalo tak mau 'weng' kepale nk blk kuala perlis kang. hoho. lepas la bosan utk mlm itu. haha.

sabtu lepas aku g jitra. kali ni zul berjaye dipakse utk ikut sbb dh janji nk berentap men boling. haha. tapi malangnye lahabat itu sangat la terer. mcm sial. huhu. aku? cam bese la. membaling dgn niat utk release tensen. bukan nk serius2 pn. haha. pegi 4 org. sampai2 jitra jek mengisi tembolok (perut) yg dh memainkan pancaragam live sbb tak mkn lg. hoho. asal2nye aku nk g sensorg, konon2 dtg sawan la tu (bak kate mamu). haha. tp pikir2 blk bek g reramai. syiok la sket. hoho. walhal dh janji kunun2 nk jumpe la seseorg kan... hehe. penuh perancangan betul. tgh2 mkn tu makcik tira pn smpi. die nih kire pangkat anak sedare aku la. mama die takde kt umah plak. br igt nk singgah2 kan. takpe la. die la yg mengenenkan aku utk berjumpe seseorg. haha. tp tak jd plak. tak kesah la kan. hoho.

habis mkn2, waktu utk beraksi! hoho. men 2 game, due2 game aku sayur. haha. bese la, malas. zul plak manjang jek menang. mcm hanj tul. haha. berjaye la gak menghilangkan kebosanan hari minggu itu. hoho.

sekian saje kejadian selepas cuti mid-sem dan sebelum bermule kelas. haha.

~PoJenG UnLimiTeD~

No comments: