Saturday, October 29, 2011

An update a month keeps the insanity away

Wuwuwu... Lama sungguh rasanya tidak mencoretkan rasa sekeping hati di laman sesawang ini. (Apsal terase macam cikgu BM plak nih. Haish...) It's been a while. Selalu hapdet pn mesti la nk taching kan. Hehe. At least we know I am still a human being. It's been 5 months now. Tak tau la nape, tapi aku terase best dpt job itu. Walaupun tidak secare tetap. Tapi aku enjoy. Haha. Runs in the family kot. Tapi hagak sedih la jugak. Terkecundang tatkala result KPLI keluar. Huhu... Adakah kerana mereka telah dapat menghidu kekejaman gue? Haha.

Why do I like my insecure, unreliable and unconfirmed job? Tak tau la. GPK 1 skola tu pn siap tanye lg tiap kali aku renew kontrak. Best ke jadi cikgu ni? Aku pn dgn penuh rase seperti ingin terkentut sekuat hati menjawab, "BOLEHLA...". Boleh tak? Haha. The job load does kill. Tapi there is a subtle feel yg mengatakan aku enjoy. Well, who cares?

~PoJenG UnLimiTeD~

Kemasukan ini sebenarnye tahun lepas, tapi aku terjumpe dalam draft. So, utk tidak membazirkan kemasukan, (membazir itu kan amalan syaitan...) aku postkan je la. Rasenye kemasukan ni bulan 5 tahun 2010. Eheh~

No comments: